Ida Henriksson

Urusel uppdatering..

Publicerad 2010-12-05 12:46:56 i Allmänt,

Hemskt dålig på att uppdatera nu det senaste men det är väl så ibland.
För det första har jag haft fullt upp med jobb och familjen.
Har denna vecka tränats upp på brödavdelningen. Och det är fullt ös
så an är helt slut när man kommer hem. Ovant till max.
Ja jag har ju inte jobbar i helgen men jag har umgåtts med min älskade familj.
Vi hade inte planerat ett skit att göra i helgen. Skööönt tycker jag. Särskillt att inte ha en massa
måsten! Fastäna det finns en massa som borde göras.
Men jag ska nog ta tag i endel av det nu.

Igår kväll gjorde jag och Linus kola, knäck och ischoklad. Plus att jag målade bokstäver till
Fannys dörr. Ochh oooooo så fint det blev.
Så vi var allt lite duktiga igår.

Det blir nog en hemma dag idag också.
Jag och Fanny har lekt nu på förmiddagen. Hon har burit runt på ett par väskor
som hon har i rummet. Och det har sett ut som hon skulle resa bort.
Typ som när Lotta på Bråkmakargatan ska åka hem till sin pappa när de är på landet hos
mormor och morfar.
Hon sa till och med hejdå, och gick :)
Gooooooding!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela