Ida Henriksson

Snart är det jul i våra hus...

Publicerad 2010-12-13 23:11:54 i Allmänt,

Hemskt dålig uppdatering(som vanligt). Men helgen som var har jag varit upptagen.
Jobbade hela förra veckan förutom helg då det blev julbord med jobbet.
Det var på lördag eftermiddag vi drog i gång.
Först samlades nästan hela gänget hos fröken Johanna.
Det började lugnt men ljudnivån steg och alla var nog lite runda under fötterna
när vi kom till prostgårdsladugården för att få mat oh dricka ännu mera.
Godmat och trevlig stämmning.
Helt oplanerat följer jag med vid 23 snåret till sunne på tomterock.
Jag hade faktiskt bara tänkt mig att vara med och äta.
Men icke, här var det fullt ös medvetslös. Himla roligt hade jag hela kvällen och natten.
Lagom full och go kom jag hem vid tre ungefär..
Då jag får ringa och spärra mitt försvunna visakort.
Upptäckte det var borta när vi kom till sunne.. Men va fan sånt ska väl hända nångång..

Jag ska säga at jag har glömt hur snuskigt hungrig man blir dagen efter..(ibland ialla fall)
Jag hade glömt hur äckligt trött man är. Nej nu blir det nog inge mer fest på ett tag.
Inte för att ajg var dålig för det var jag inte. Men ändå..
Värt det?? Ja.. hade ju hur kul som helst!


Skulle varit på dagis med Fanny och firat Lucia imorse men hon har fåt hosta.
Inte så farligt men jag tordes inte åka i väg i fall det skulle bli värre.
Hon är tröttare än vanligt så det är väl något som spökar..
Vi har haft hemma mys idag. Sovit mycket och lekt.
Lite städning där i mellan...
Något mer har väl egentligen hänt.
och så mycket mer händelserik vecka blir det nog inte heller.
Jobba lite, vara hemma, pynta klart!

Ska strax hoppa i säng, är lite sleten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela