Ida Henriksson

Näst sista dagen på detta år..

Publicerad 2010-12-30 19:09:52 i Allmänt,

Imorn är det nyårsafton. Och vi har inget särkillt planerat förutom mat.
Nyår är överskattat!
Jag föredrar faktiskt att vara hemma med min familj och mysa,
än att festa och ränan runt i en festblåsa och frysa.
:)
Ja så vi ska faktiskt försöka oss på tre-rätters imorn.
Om vi orkar ;)

Är sleten idag efter jobbet. Kanske sover mig genom nyår, vem vet?!
Har hjälpt A på bröd avdelningen idag. Kul var det. Älskar att va där.
Känner mig som mest arbetsvillig och "duktig" när jag är där.
Ja det känns verkligen att man jobbar och utför ett arbete liksom.
Fullt upp hela dagen! Och det har varit hemskt mycket folk
och handlat på eftermiddan. Huuuu va rörigt.
Men det är också kul med mycket folk, det händer saker hela tiden.

Nu är jag ledig ett par dagar. Till veckan är jag tillbaks på gamla schemat igen.
Hoppas på lite mer jobb ialla fall.

Ikväll händer det väl inte så mycket.
Glo på tv typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela