Ida Henriksson

Julhelgen!

Publicerad 2010-12-26 20:05:34 i Allmänt,

Har varit en BRA jul.
Jag började julafton med att jobba 10-15.
Så långsamt som klockan gick då har jag aldrig upplevt det på jobbet.
Men det var helt ok att jobba. Hade ju resten av kvällne till att fira med familjen.
Vi var hos Mappa och Syster på kvällen.
Mysig kväll, med mat och massa presenter,
Fanny fick mycket fint tycker jag. Och hon var sååå nöjd.

Juldagen tillbringde vi i Utterbyn hos Linus mamma.
Många var vi som firade.
Himla kul det med.

Idag har vi tagit det mestadels lugnt. Haft besök av mappa o Josse på
eftermiddagen. Och Fanny har spökat sig och lekt här.
Många härliga skratt..

Imorn börjar vardagen på nytt. Men snart är det nyårshelg och jag är lång ledig.
Är rätt så slitna efter denna helg faktiskt. Men det har varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela