Ida Henriksson

Fyyyy faaan så hemskt.

Publicerad 2010-12-22 13:53:03 i Allmänt,

Det är fan-i-mej OLAGLIGT att få ha det så här kallt( -28 )
Nej nu får det vara nog!!!!!

HEJJA VÄXTHUSEFFEKTEN!!!

Det är synd om alla nu i denna kyla, men mest djuren och barnen.
Jag grämde mig så ini helvete när jag skulle forsla Fanny till Dagis idag.
Stackars lilla gumman.
Men nu är hon där och hon har nog roligt(inomhus).

Jag ska snart iväg till jobbet, börjar halv 4 och jobbar till halv 10.
Hoppas det är lite fart idag också, så tiden går fort. Men helst inga kunder vid stängning.
Vill hem i tid :) hehe

Nu ska jag slappa lite och även ringa Syster och ragga på skjuts hem i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela