Ida Henriksson

För trött för att göra ett vettigt inlägg..

Publicerad 2010-12-06 18:02:54 i Allmänt,

Det blir sådär med inlägg i kväll. Jag är sliten och inte alls på humör.
Dagen har varit trög och jag har kännt mig lite nere.
Kanske för att det är måndag och att Linus åkte till Ludvika idag.
Troligtvis..

Helgen flög förbi, önskar innerligt att den varit längre.
Vår typ nyinflyttade grannar(ovanpå) väsnas och för liv.
Usch för de... Hoppas de inte stör Fanny som lagt sig för kvällen.

Fanny var go och trött när jag hämta henne på dagis.
Det är tur när Linus åker att jag har henne, så man inte är helt ensam.
När jag hämtat henne åkte vi till posten och hämta ett paket, och där med är
jag klar med juklapparna för i år.
Sen åkte vi hem och lagade stuvade makaroner och korv.

Så nu blir det att slå in paket, sen duscha och slappa i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela