Ida Henriksson

Bloggtorka?

Publicerad 2010-12-29 21:59:33 i Allmänt,

Hemskt dålig på att uppdatera. Men så är det väl för alla i mellan åt.
Jag jobbar och sliter.
När jag kommer hem blir det umgängestid med familjen.
Senare på kvällen har jag min pyssel/målar tid.
Så mycket mer hinns inte innan det är sovdax.

Det är kul att vara på jobbet. Det är skööönt att komma hem efteråt.
Jag trivs med mitt liv, verkligen!!!!
Ingen har ett bättre liv än jag.   :)
Underbar familj, bra arbetskamrater, bra jobb, fina vänner..
Ja vad mer kan man begära??


Snart är det nytt år. Och det har hänt mycket. Och mycket- då syftar jag på
Fanny och familjen. Hon har gått från bebis till ett barn.
Jag har gått från mamma ledighet till att börja jobba med barn på dagis.
En helt ny tid och en helt ny värld.
Men jag är sååå nöjd. Väligt bra år måste jag säga.
Vi har åkt på vår första familjesemester - Gotland.
Får inte glömas, himla kul resa. Som gick bra mycket enklare än vad jag trodde.

Nu börjar snart ett nytt år och jag(vi) har våra planer...
Hoppas på ett lika fint år till, med mycket som är värt att minnas!!

Men vem fan gör inte det?!

Imorn jobbar jag hel dag, 7.30 till 16.00.
Sen är jag ledig tre dar. Skönt. Då ska den tiden spenderas med Linus och Fanny <3

Mer har jag inte att förtälja för tillfället.
Hoppas bloggtorkan inte varar allt för länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela