Ida Henriksson

Veteranmârten & Loppis

Publicerad 2010-08-21 21:58:13 i Allmänt,

Idag har jag och Linus och Fanny strosat om kring på veteranmârten/loppis.
Som de har varje år. De finns allt, bildelar, hushålsartiklar, kläder.. you name it.
Lite mysigt faktiskt. Kommer folk från ever where.. verkar det som ialla fall.
Ja jag köpte ju en hattask där igår. Som jag är sååå nöjd över. Tänkte köpa den andra idag men
den var inte fin alls. Nej ingen affär. Men jag fick tag i glas som jag har börjat samla på.
Gröna glas med transparent fot. Ja jag kan lägga upp bild någon dag. De måste diskas.
Linus fick det han sökte, en ratt till hans folkracebils-bygge. Good.
Annars blev det inge mer. Varit varmt idag, riktigt klibbigt.
Förkyld är jag också. Men jag härdar ut.

Slängde i röd hårfärg förut också. Hoppas det blir bra. Hade en hemsk utväxt.
Men har ju haft svart hår i så många år så det blir väl väldigt mörkt längst ut men,
det blir ju lite fränt med rött längst in och mörkare längre ut.
Skulle vilja ha riktigt knallig röd i håret men jag vill inte bleka eller liknande innan.
Tar den längre vägen i stället. Klipper av det mörkare och fortsätter färga rött.
Andra gången nu så :)

Ja det var lite om idag. Imorn ska det bli rensning i förråden!!
Ett väldigt måste alltså!! Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela