Ida Henriksson

Vardagen..

Publicerad 2010-08-23 13:06:31 i Allmänt,

Åter igen Måndag. Denna veckan har många börjat skolan efter lovet.
Och för de allra flesta är vardagen och det "normala" livet tillbaka.
Kanske inte låter allt för kul.
Själv är man fortfarande mammaledig. Men ska snart börja gå in lite smått.
När november månaden tar sin början, blir det inskolning av vår tös på dagis.
Sen börjar min riktiga vardag.

Min födelsedag närmar sig med stormsteg. Och ännu närmare blir Fanny första födelsedag.
Och inte att glömma, Mârten!
Lördagen under mârtens helgen ska jag och Linus faktiskt gå ut. Fanny har fått lova att vara hos sin mormor.
Trevligt. Mjöjligtvis kanske vi ska ha förfesten här. Om folk är intresserade.
Och kanske blir det samma gäng som sist. De var alldeles lagom mycket folk. Vill nog inte ha så många fler.
Ja två till vet jag än då, E & A.
Kul kul.

Får fundera och planera lite, så löser sig detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela