Ida Henriksson

v.35

Publicerad 2010-08-30 11:22:24 i Allmänt,

I slutet på denna vecka ska jag börja att jobba.
Först 2 inlärningsdagar. Man glömmer mycket när man är borta där i från länge.
Sen ska jag jobba hela helgen också så något lär att fastna tycker jag.
Det är lite pirrigt måste jag få be att tala om.

Vi flytta om saker här hemma hela dagen igår.
Det var ju uruselt väder hela dagen, regnet öste ner.
Ingen promenad som vi tänkt. Men det blev lite bättre här hemma ialla fall.

Idag strålar solen, det är lite kyligt, men härligt.
Syster Yster ska komma hit och vi ska ta en liten promenix och dricka kaffe.
Det här vädret påinner mig mycket om förra året.
Känslan jag hade när graviditeten led mot sitt slut och förlossningen var nära.
Det killar lite i magen när jag tänker på det.
Fanny bestämde sig för att det var dags dagen den 24 september.
Jag och Linus åkte sista åket i bubblan, och Josse skulle ta några fina kort på den
i höstsolen. Kosntigt bara att det är så längesen, när det är samma känsla i kroppen
som förra året.

Ja nej, nu ska jag passa på att duscha, Fanny vilar på sin mega frukost.
Så mycket som hon ätit igår och idag till frukost har hon aldrig gjort.
En stor portion risgrynsgröt med Kanel och en och en halv smörgås med leverpastej.
Duktig flicka, mamma är stolt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela