Ida Henriksson

Trögt.

Publicerad 2010-08-17 23:40:58 i Allmänt,

Idag går det lite trögt med målandet. Men Jag kämpar. Och det går rätt så bra.
En bild som inte blir klar idag, möjligtvis imorgon, förhoppningsvis nån gång..
Avslutar jag inte en bild innan jag lägger mig är mycket, MYCKET möjligt att den aldrig blir färdig.
Det är som inspirationen för den bilden endast varar fram tills man ligger framstupa sidoläge och sover.
Som med askungen, magin och tolvslaget. Fast jag är så att jag målar bäst efter tolvslaget.
Och avslutar jag inte den innan jag faller i koma så finns ej magin kvar. Fattar ni?

Därför blir det sena nätter.
Både bra och dåligt med detta, hm..
Men jag har nog ingen lust att försöka ändra på det. Det är ju ändå inte varje kväll det blir sent heller.
Hah vilket intressant inlägg va?!!

Framstupa-sidoläge here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela