Ida Henriksson

Onsdagen den 25 Augusti.

Publicerad 2010-08-25 23:54:57 i Allmänt,

11 månader idag, Fanny alltså. Tiden bara flyger förbi.
Fröken åt våran mat idag. Ja alltså inte burkmat. Det jag lagat. Och det
gick ner. Och hon fick testa att äta själv. Det gick väl bra. Om man kan säga så..
Hon åt med händerna, men huvudsaken är att hon åt.
Hon har varit lite kinkig med maten, därför testa vi att ge henne det vi åt..
Bättre än väntat gick det.

Vi har inte gjort så mycket idag. Har föberett en tårtbotten tills fredag.
Eftersom den skulle stå en timme i ugnen. Och för att det var första gången jag
gjorde den så, är det inte så kul att misslyckas försent.
Men jag tror att det blev bra. Vi får se.

Första presenten till Fanny är klar. I och med att vissa saker ska beställas är
det skönt att vara ute i god tid. Man vet ju aldrig när sakerna kommer ju.

Försökt mig på att måla idag, men inspirationen är noll.
Och tålamodet är på minus. Gah va trist.
Så det kan dröja ett tag innan det dyker upp något nytt.
Kanske lägger upp något gammalt, men då meddelar jag det och ni får kika in
ArtbyIda.

Nu blir det sängen och en bok. Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela