Ida Henriksson

Inspiration.nu

Publicerad 2010-09-01 00:46:20 i Allmänt,


Jisses, jag har nog snart fyllt upp datorn med lika många bilder som
jag bränt ut och tagit bort alldeles nyligen.
Men jag letar inspiration.
I-n-s-p-i-r-a-t-i-o-n

Inte det enklaste att pricka rätt. Mycket bilder är det bara nån detalj som
triggar hjärnan. Andra är hela bilden intressant.
Så det blir väldigt mycket bilder som blir sparade.
Människor, djur, landskap.. allt.

Nu har jag skissat lite på en "grej".
Inte säkert det blir något. Men det ska bli mycket skit innan det blir något bra.
Igår satt jag och pillade med massa random figurer. Liknande de jag klottra i varenda
bok i skolan. Mycket prickar och kladd. Men den är lite kul att titta på.
Kan kanske, bara kanske lägga upp kladden så får ni se. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela