Ida Henriksson

I förskott.

Publicerad 2010-08-27 21:18:28 i Allmänt,

Mamma och pappa var är nu i eftermiddag och firade mig. Det var så där avslappnat
och inte "firigt". För det gillar jag inte. Det blev tårta och kaffe. Mums den var god, en riktigt sockerbomb.
Men det ska det vara. Och jag lyckades skit bra med marängbottnarna. Inte sega alls.
Yes!!! Fick av mamma och pappa, presentkort hos frissan, och en hm prydnads grej.. (Se bild nedan). Jätte nöjd.
Nu måste jag boka tid så jag får klippa mig. :)



Idag fick vi upp hyllan till min kobra. Inte min riktiga telefonhylla( a la string) Utan en mindre..
Den stora fick inte plats. Och det blev perfekt. Slog in en telefonkatalog i retro paketpapper och
hängde under. Blev toppen. (se bild nedan)




Men allt jag målat på under veckan är så gott som klart. Ska bara torka lite till.
Ska också ringa Torsby bostäder så vi kan få omtapetserat i köket. Och sen få tillåtelse att
måla om luckorna i köket. För hon som bodde här innan rökte som en borstspindel inomhus.
Hur man nu kan göra det. Allt är gult. Lister, skåp luckor, till och med inne i skåpen.. äckligt.
Men det ska vi ordna. Sen ska jag välja ut tapeter till Fannys rum och fixa till där inne.
Ska även tabort de usla garderoberna, som håller på att rasa ihop. Lilla fröken måste ju få plats med
sin fina möbel(ärvd efter mig). Kommande briospis( svart eller vit).
Ja jag har planer märker ni ;)

Men det är så roligt att pyssla och göra i ordning här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela