Ida Henriksson

En midsommarnatts dröm

Publicerad 2010-08-01 20:58:28 i Allmänt,

Jag och mamma har nu varit i väg till Sunne i berättarladan och tittat på En midsommarnatts dröm.
Som västanåteater satt upp. Och jag säger att det är den bästa jag sett. Och samanlagt har jag sett tre av deras uppsättningar. Kjejsaren av Portugalien, Romeo & Julia och den här som vi såg idag.

Jag och mamma skrattade i stort sett konstant i tre timmar. Så jävla bra gjort. Toppen skådespel och
helt fantastisk scenografi. Att så lite scenografi kan bli så mäktigt.
Blev väldigt inspirerad av den här teatern.

Bäst var Clownerna!!!
Får ni chans att gå på denna i sommar. TA den chansen. Värt varenda krona!!







Källa/Foto: Lars Jacob Jakobsson Västanåteater

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela