Ida Henriksson

Busy day.

Publicerad 2010-08-16 00:27:06 i Allmänt,

Medan Linus och Fanny tog en tur till Utterbyn, så satte jag ingång och städa.
Och inte nog med det jag började möblera. Och jag blev faktiskt nöjd med slutresultatet.
Jag har flyttat och byttplats på minst en möbel i varje rum. Så nu har både böcker och filmer
lagom med plats.  Japp så man har varit flitig idag med.
Och tvättat tre maskiner, fastän jag steg upp sent idag så blev det nått gjort.
Diskat också om man ska skryta lite mera! haha.

Fanny hon har åkt på feber. Hade nu ikväll så mycket som 39.2.
Men efter alvedon, lite päronsaft och välling sover hon sött igen.
Hoppas bara inte det blir en vaken natt. Men det ser inte så ut än så länge.

Håller också på med ett annat project men det berättar jag mer om imorn.
Linus och jag ska ta ett ordentligt ryck i förråden kommande vecka.
Ett måste!!! Släng, släng släng...
Man blir lite inspirerad av programet "Extrema samlare".
Även om man inte ens är i närheten av deras "hamsterbo".

Nej nu får det bli sängen, med min bok - Skummtimmen av Johan Theorin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela