Ida Henriksson

Up & Go

Publicerad 2010-04-19 20:19:28 i Allmänt,

Idag har jag och Linus varit en sväng till Sunne.
Hämtat ett gåvopaket från Libero, Up&Go.
Och köpt fröken nya byxor , en klänning och strumpor.
Hon växer så det knakar. Klänningen är ljusblå och vit randig.
Röda knappar i ryggen. Så himla fin.
I byxväg blev det ett par svarta tights och ett par gröna och ett par
rosa mjukisbyxor. Trodde de skulle haft mer i jeans väg. Men icke.
Lite längre fram ska jag köpa lite mer bodys. När det ramlar in lite kosing på
kontot. :)

Annars har jag bara diskat och röjt i köket.
Imorn vet jag inte vad de blir. Det vanliga antar jag.
Men det duger så gott och väl. Jag är nöjd med livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela