Ida Henriksson

Påskhelgen

Publicerad 2010-04-04 21:54:06 i Allmänt,

Nu är snart påsken över. Och vi har inte gjort så mycket.
Lite promenader och mys. Men idag har vi varit hos Farmor Britt-Inger.
Som bjöd på god mat och god efterrätt.
Fanny var nöjd i princip hela dagen.
Nu ikvällingen har vi spelat bingolotto. Det var länge sen sist.
Och det var väl när jag vann en bingolotto-julkalender.
Ingen visnt idag ialla fall. Riktig skitlott hade jag. Långt i från vinster.

Inatt förmodar jag att mappa och Josse flyger hemåt.
Hoppas verkligen att resan varit toppen alla dagar.
Hörde av dem i början av veckan och då var allt fint.

Aa försökte mig på att måla fräknar på fanny idag och sätt huckle på huvudet.
Men hon blev så förbannad så det blev inget. Hon har hett temperament ungen.
Det får bli påskkärring av henne nästa år i stället!!!
Men fick några bilder av henne i huckle ialla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela