Ida Henriksson

Parfymer.

Publicerad 2010-04-06 21:52:10 i Allmänt,

Jag bara älskar parfymer. Jag har haft många. Men det är bara endel som blivit enna
riktiga favoriter. Jag fick en av dem av Mappa för att passa speedo en vecka.
Och det är Lancômes Miracle. Love it. Så nu har jag tagit en dusch och sprutat på mig lite.
Mumma luktar gott.

Några andra favoriter är:
- Naomi Campbell (campange färgade flaskan)
- Kylie Minouge "Sweet Darling"
- Naomi Campbell "Sunset"
- Paris Hilton "Can Can"
- Naomi Campbell "Paradise Passion"
- Puma "Flowing"
- DKNY "Be Delicious" Grön & Röd
- Miss sixty "Elixir"

Sen hade jag en Anna Sui parfym för evigheter sen som jag glömt bort vad den hette.
Men Ialla fall är dessa mina favoriter.
Man kan säga att detta är säkra kort på bra presenter till mig. ;)

Jag ramlade även över en parfym som luktade sockervadd också en dag.
Har inte köpt den, men längre fram kanske. Pink Sugar hette den.
Väldigt söt. But I Like it!

Inte världens intressantaste inlägg men det kanske är några tips på
parfymer ni måste lukta på!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela