Ida Henriksson

Paranormal Activity

Publicerad 2010-04-22 23:20:59 i Allmänt,

Usch nu har vi sett den filmen också. Fy fan, jag som är så mörkrädd.
Rekomenderas inte för de som är mörkrädda.
Men Rekomenderas för de som vill ha mycket spänning och gillar
att bli skrämda. Usch och fy, och det var jag som vill se den.
Men jag trodde att den skulle sluta annorlunda. Jag avskyr luddiga
och obestämda slut på Rysare/Skräck filmer.
Det går på andra filmer men inte ur den kategorin.
Usch jag som precis lärt mig att gå upp på toa i total mörker
utan att tända varenda lampa. Huuu...
Jag lägger inte ens upp bild på den. Så inte jag kommer över något
ännu mer ruskigt. Nej nu måste jag se något lite kul för att kunna somna gott.

Imorn ska jag nog lägga upp lite målade bilder.
Hoppas jag minns det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela