Ida Henriksson

Klart!

Publicerad 2010-04-26 11:46:28 i Allmänt,

Har faktiskt fått tummen ur och gjort klart Fannys hattask.
Målade ju den för evigheter sen. Men nu är den helt klar.
Det blev en elefant från Fem myror är fler än fyra elefanter
på fram sidan(locket) Och myror efter kanten, alltså runt hattasken.
Jag ska lägga upp bild, men batteriet i kameran är slut.
Ska sättas på laddning.

Jag är ialla fall nöjd med resultatet. Spännena på asken var rostiga och fula
så jag målade de med silver färg. Det är synd att inte remmen är kvar. Bara stumpar.
Men det kan ju också vara lite charmigt.
Funderar på om jag ska göra något åt insidan. Kanske ett snyggt tyg eller papper.
Tyg blir nog finast. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela