Ida Henriksson

Inspiration inspiraton..

Publicerad 2010-04-12 17:40:13 i Allmänt,

..kom till mig.
Botten av tanken är det enda som återstår.
Jag letar och letar, men bara ratar och ratar.
Nej just nu finns inga bilder och inga ansikten som har riktigt
det jag letar efter.
Inget tilltalar mig..

Humf. Det är drygt när inspirationen tynar bort, då tynar även
lust till annat också bort.
Blaaahaa vilken skit da'.

Borde kanske gå tillbaka till skogen och sitta på en stubbe.
haha och låta mossan gro in i mig. Skulle vara bättre än det här.
Men tur är väl det att Fanny tar upp mesta av min tid. Och
hon får mig se ljust i de allra mörkaste stunder.
Jag njuter av henns närvaro. Mitt hjärtegull.
Med henne behöver man inte inspiration. Man behöver inge annan.
Hon fyller ut tomrum och knuffar bort all skit som finns.
Fanny min fina underbara dotter. Tänk att du närmar dig 7 månader.
Jisses. Snart är det full rulle här i vårt hem.
Fastän hon kan allt göra så man får fullt upp. Finner nya sätt att
underhålla en sysslolös(?) mor och far.

Snart är det sommar, hoppas det blir en bra sommar.
Varm och solig. Men säger man inte att(?); om det varit en kall vinter blir
det en bra sommar? Eller har jag fel?
Hoppas inte jag har fel. Jag vill ligga vid stranden med mitt pyre och mysa.
Nu när våren här här och sommaren kommer , ja då är det väl den bästa tiden
att vara mamma ledig?!
Vintern har ju varit så kall lång och mörk att man nu bara vill ut.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela