Ida Henriksson

And back to reality.. again.

Publicerad 2010-04-12 11:58:55 i Allmänt,

Måndag, och det känns inte bra. Linus har åkt. Fan ja vill att han ska vara hemma.
Men för att "plåstra" om mig tänker jag ha en mys dag med Fanny.
Mor och dotter dag! Nobody else. Är inte ens på humör för att träffa någon.
Jag är trött och lite depp. Konstigt solen som skiner så fint.
Ska försöka komma ut på en promenad sen också.
När Linus åker, åker han i väg med en bit av mig.
Han är mitt hjärta, min luft, mitt liv.
Det är tur att jag har Fanny. Hon gör vardagen lättare.

Usch har verkligen inget roligt att skriva om just nu, och
inga roliga bilder att visa heller. Nej usch så trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela