Ida Henriksson

Vill att snart ska vara nu!

Publicerad 2009-09-19 11:45:24 i Allmänt,

Man säger snart kommer bebisen, inte lågnt kvar, snart är du "färdig".
Men jag vill inte vänta mer. Snart ska vara nu tycker jag!
Det är tröttsamt att varje gång bli ilsken när man ska försöka lägga sig att sova.
Det var verkligen slut i rutan igår. Men så börjar
den jävla värken i mina höfter, jag trodde jag skulle koka över.
De var bara att palla upp kuddar igen och såklart tar det tid för inget är ju riktigt bra.
Lägger man en kudde här lindrar de men då värker det där.
flyttar kudden lite ja då värker det på ett annat ställe.
Fan ta foglossning. Helt otroligt. Så egentligen borde man bli häst eller nått
eftersom de står och sover. Och stå kan ja öra utan att det gör ont.
Får kanske dra i sär garderoberna klämma mig i mellan och steloperera mina ben,
då borde ja stå stött hela natten.

Idag måste jag få något riktigt gjort här hemma.
fan ta högtblodtryck nu, ja har inte lust att sitta och häcka mer.
Här ska städas och plockas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela