Ida Henriksson

Tupplur.

Publicerad 2009-09-23 18:45:03 i Allmänt,

Fick ta mig en tupplur ppå några timmar förut.
Jag har inte varit mig själv idag. Väldigt vissen
och trött. Inte mått så bra alls idag.
Lite huvudvärk upp på de. Skulle vilja krypa ner tillbaka
i sängen. Sova bort resten av kvällen och natten.
Vilket egentligen är rätt omöjligt nu för tiden.
Sover oftast bara tre timmar innan jag vaknar för något.
Sen kan jag sova igen tre timmar. och så håller det på.
Men kvällen och natten skulle ändå försvinna lite snabbare.
Har gått över 2 dagar nu, hoppas bara inte de blir så himla mycket
mer. Jag kan acceptera en vecka men sen kommer jag bli grinigare än
grinigast. Det är piss drygt.
Innan jag somnar varje kväll så tittar jag på sjpälsängen och det
känns overkligt och väldigt långt bort.
Men nu har man inge dagar att räkna ner, för det är ju alltid lättare
att räkna ner. Att inte veta när ungen dimper ner är frustrerande.
Till och med Linus är nog en aning less på väntan.
Tur är det väl att man har varandra.

Inga speciellt roliga inlägg här alls nu mer. Mest klagande.
Men de får ni ståut med. ;)
Ska försöka börja måla lite igen. Timmarna går fort
och man tänker inte så mycket heller.
ska fortsätta på en bild jag började med förut.
Dricka pommac eller trocadero och äta piggelin.
Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela