Ida Henriksson

Står inte ut..

Publicerad 2009-09-16 05:35:12 i Allmänt,

..Har haft en hel del problem dem foglossning.
Men smärtan som var igår och inatt tog priset.
Vakna nu vid 4 och tog mig inte ur sängen.
Fick väcka Linus och be om hjälp.
De går inte att beskriva hur det känns.
Prata med morsan nu på morron för lite uppmuntran
och stöd. Hon är själv på väg till sthlm.
Jag vet att det inte är långt kvar nu men det är rent utav
förjävligt just nu. Man vill inget annat än att gråta av uppgivenhet.
Fy farao!
Bryr mig inte heller om att gå och lägga mig igen. Jag har satt på
min favorit film Miss Potter, och ska nu måla lite.
Köpte nya akvarellblock igår. Mm nya grejer är underbart.

Kommentarer

Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

Publicerad 2009-09-16 06:47:11

fin header:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela