Ida Henriksson

Nattuggla

Publicerad 2009-09-01 03:37:08 i Allmänt,

Klockan är halv fyra. Jag har nu suttit uppe sen klockan 2.
Har försökt sova i fyra timmar innan jag blev less och gick upp.
Nu hade jag inge som grämde mig såå va är det nu som är haken?
Fick väl slumra i nån minut men va fan är det meningen att jag ska
vara vaken dygnet runt eller`?
För nu har jag prövat med korsord, lite yoghurt och teori,
vilket är lagom för att bli uttröttad. Men icke.

Jag vet ja tjatar om mina nuvarande sovvanor, eller ja ska kanske
säga vakna timmar eller någor, men de är fan så irriterande.
Hur kul är det att sitta uppe och glo helt ensam?
Det kan vara skönt ibland, men inte varje natt!

Kanske ska hänga tvätten som jag kasta in för några timmar sen?
Herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela