Ida Henriksson

Min älskade Fanny

Publicerad 2009-09-27 23:39:08 i Allmänt,

Nu är hon här. Vår älskade dotter. Hon föddes i fredagsnatt. Är fortfarande kvar i karlstad på sjukhuset eftersom jag förlorade endel blod efter förlossningen. Men i morgon får vi åka hem. Så nu sitter jag och myser med min sovande skönhet i famnen. Jag kan säga att jag och linus är hur stolta som helst. Och jag tillägger att jag gissade helt och hållet fel på kön. Hela graviditeten har jag trott de låg en liten kille och bökade i magen, medan de egentligen var lilla Fanny. Kommer att skriva lite mer om allt de här när vi fått komma hem och pustat ut lite grann. Nu ska jag mysa vidare med min sötnos. <3

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-28 19:57:21

Stort grattis gumman! :) Vill snarast möjligt se henne!!! :D Äntligen är du mamma! :) Grattis igen.. Stora kramar Linda

Postat av: My

Publicerad 2009-09-29 16:35:27

Hej Ida, Linus och såklart lilla Fanny! Låter som det gått bra med barnafödandet! Nu är allt som fattas en lite bild på underverket! Är väldigt säker på att det fler med mig som är super nyfikna!

Massa kramar My

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-30 19:12:59

Stort Grattis ! :D

Bara väntar på att få se sötnosen Fanny :)

Vart jätteglad när jag fick höra att du hon hade kommit och att allt gick bra :)

Hare så bra så länge !♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela