Ida Henriksson

Människohamn

Publicerad 2009-09-21 09:49:15 i Allmänt,

För några dagar sen började jag läsa boken Människohamna av John Ajvide Lindqvist.
Som jag fick av syrran i födelsedagspresent. Man fastnade direkt.
Sånna böcker älskar jag, de drar med en i historien på stört och sen kan man
bara inte sluta att läsa. Det enda är att den är lite kuslig. och jag som är så känslig
för sånt. det är en sak med spännande fantasy böcker men sånna här.. Huuu
Men jag måste läsa, måste veta!

Nu är dagen kommen, det beräknade datumet. Och nada...
Fortstod att jag kommer gå över. Är spänd över hur länge?
Igår kväll/natt hade ja molande värk och väldiga sammandragningar.
Tänkte att kan de vara möjligt att de börjar så snart som nu?
Men tjii fick vi.. Eftersom det är så lugnt nu så lämnar vi detta.

Idag ska jag faktiskt inte göra någonting. Och det känns skönt.
Lägenheten är städad och fin, så nu har jag inget mer att gräma mig över.
Allt är på plats!
Har ätit frukost med Linus som nu är tillbaka på arbetet igen.
Kanske man ensam ska krypa ner i sängen tillbaka och läsa lite mera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela