Ida Henriksson

Man blir mer och mer lik en val.

Publicerad 2009-09-04 12:46:57 i Allmänt,

Ju längre graviditeten man går börjar man likna en val.
Får snart be Linus hämta in badkaret igen ifall jag skulle få ett behov av vatten.
Skämt och sido så har jag varit hos MVC idag. Jag blir en aning trött på min
barnmorska. Hon är så slarvig mot mig och mot andra har jag hört.
Morsan var en aning förbannad när jag ringde och berätta lite om vad
som sagts idag. Och egentligen borde få komma nästa vecka igen.
Men icke. Jaja vi får väl se.
Bebisen har fixerat sig nu, och jag har som mensvärk.
Men de kan man ju tydligen ha långt innan.
Men de har hållt i sig sen igår eftermiddag och vill inte ge sig.
Nu ska vi snart iväg igen til MVC för föräldragrupp.
Valde att gå nu på hösten än innan sommaren efetersom ja vinte ville
förlora några arbetsdagar.

Ska kila nu. får se om de blir någe mer uppdateringar ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela