Ida Henriksson

Lyckliga Gatan.

Publicerad 2009-09-29 21:56:14 i Allmänt,

Sitter med min älskade Linus och njuter av att vara förälder.
Det är mycket känslor och en helt ny värld har öppnats.
Därför kommer jag inte att uppdatera här så mycket här just nu.
Bilder kommer i framtiden, men jag och Linus har kommit överens om
att de inte ska kastas ut på internet hur som helst.
Håll er till tåls. =)

Vi kommer att ta de väldigt lugnt och vara mycket för oss själva nu
i början i och med att det var mycket som hände precis efter förlossningen.
Men de är skönt att få landa lite.
Vi är så lyckliga, och uppskattar alla fina kommentarer om vår dotter.
Och tack för alla gratulationer.
KRAMAR från mig och min lilla familj. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela