Ida Henriksson

Lite ordning och reda.

Publicerad 2009-09-19 23:04:57 i Allmänt,

Det blev en heldel städning och plock idag!
Allt är inte klart, men nästan.
De lilla "skrot" rummet är i ordning plockat.
Fick fler hyllor och korgar till garderoberna så nu får alla
mina pyssel och målar grejer plats i skåpet. Underbart.
Skrivbordet ja hade fick flytta tillbaka till mamma. Jag sitter ändå inte
där inne och målar, eller gör någonting där. Så mer plats blev det.
Plockade även in alla bebis kläder i den nya byrån. Blev jätte bra.
Imron ska jag fixa i ordning en hylla i köket där ja ska ha alla
nappflaskor och sånt. Badrumet ska också få sin del av alla bebis grejer.
Man har lite överallt:)
Linus har gjort så mycket idag, jag orkar inte göra detta ensam längre
så ibland har ja bara pekat och gett order om vad han ska göra.
Han är underbar som står ut. Duktig min lilla gubbe.

Bebisen bökar omkring lite försiktigt i magen. Datumet närmar sig med
stormsteg. Konstigt att snart inte ha dagar att räkna ner längre. Nu ska det plussas,
men hur länge?
BB-väskan är äntligen klar.
Kom nu lilla älsklingen min...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela