Ida Henriksson

Lättnad

Publicerad 2009-09-01 17:29:16 i Allmänt,

Ja jag är vaken. Men jag fick lite sömn ialla fall.
Somnade mellan 5-6 på morgonen och sov till halv tolv.
Men jag är ju helt utsliten.
Käkade lite frukost och fräschade upp mig.
Tänkte fara till försäkringskassan och fråga var mina
havandeskapspengar tagit vägen. Men när Linus kom vid ett tiden
så hade han en lapp från dem. Så pengarna var på kontot, skönt.
Sen ringde de från Fk om utredning för föräldrapenningen, löste sig bra.
Så de är typ klart sa han. GÖTT.
Inte nog med de så kom Linus med den väntade födelsedagspresenten
jag nämt tidigare att jag skulle få. Det var precis vad jag ville ha.
En tillbringare till min GreenGate service. Älskar den <3 Tack älskade Linus.
Så mitt humör var på topp just då och jag kände att, nej idag orkar
jag inte vara hemma. Jag skiter i teorin och tvätt och disk idag.
Det bar av med mamma och syster yster en sväng i affärer.
Mamma skulle ha tag i jeans. Skönt att bara släppa allt hemma för en stund.
Sen blev det en fika innan vi gick hem.

Så jag känner mig lättad för hur allt löste sig idag.
Snart ska vi göra pizza jag och Linus. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela