Ida Henriksson

Jag väntar och väntar..

Publicerad 2009-09-21 23:33:02 i Allmänt,

och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntaroch väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar..

..ja ni fattar!

Det är drygt, riktigt drygt. Idag var de beräknade datumet. Visserligen har jag inte väntat mig
att de skulle hända något idag. Men man är ju en aning less på detta nu.
Jag väntar, Älsklingen väntar, alla väntar.
De sistnämnda är drygast. Vart man än vänder och vrider sig så frågas de.
Inge illa ment från mig eller dom, men man längtar så mycket själv efter sitt barn.
Och de blir jobbigare att säga för varje dag som går utan någon känning
att säga att de händer inget. Alla som fått eller ska få vet nog vad jag pratar om.
Jag längtar till man kan typ skrika ut till alla -Seee jag har världens vackraste bebis.
Att få visa upp honom/henne för alla och vara den stoltaste på denna jord.
För det kommer man vara. =)

Imorgon är det sista föräldragruppsmötet. Jag är inte sugen alls egentligen på att gå.
Egentligen skulle ja velat vara "fri" då skulle ja kidnappat fröken Setherberg hem hit
och snackat dynga =) Saknar den tösen. Tänker på alla dagar när vi brutit ihop på jobbet
åt allt och ingenting.
Men vi får ta de någon annan dag. Nu är det svårt att säga var ja komemr befinna mig
om några timmar eller dagar. :) Både bra och dåligt. Men Men..

Tidigare idag har ja umgåtts med kära systeryster. Lite fika och promenad och så.
Det var mysigt. Sen att man hade någon att umgås med och prata lite med.
Tack Siss <3

Nu blir de kvällen tror jag, ska läsa lite i min braiga bok. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela