Ida Henriksson

Jag undrar jag..

Publicerad 2009-09-03 10:31:57 i Allmänt,

.. på rätt mycket faktiskt.
Men nu är det två saker som står högst på funderingslistan.
Ett svar får jag idag. Men de andra är bara att vänta och se.
Jag tycker att de är någe knepigt, eller någon ny känsla med magen.
Hur man nu ska förklara. Lite små ont typ mensvärk ibland.
Men väldigt lite, och det är bara en liten stund på dagen.
Igår kände jag de när jag var på väg hem från sunne.
Lustigt. Sa de till Linus och jag tror han blev en aning mer
nervös än tidigare. Stackarn, går på hel spänn nu.
Ibland känns det som om de är något på gång.
Men de skulle väl vara för bra för att vara sant. :)
Jag tycker det är mer spännande än nervöst.
Och är inte alls orolig för själva förlossningen.
Har inte packat någon bb väska, vilket endel gör tidigt.
Kanske borde de? Men jag får aldrig tummen ur att göra det.

Jag  drömmer så konstigt nu igen. Har börjat sovit lite bättre.
Men är fortfarande uppe minst en gång på nätterna.
Ibörjan av graviditeten drömde jag mycket om själva bebisen.
Nu drömmer jag om helt andra saker. Hel skumma som inte
går att förklara eller förstå.
Man är lite knäpp när man har en bulle i ugnen måste jag säga.
Nu ska jag käka frukost och mysa mig lite i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela