Ida Henriksson

I know you want me - Pitbull

Publicerad 2009-09-07 12:14:15 i Allmänt,

åh den låten är så bra.
Jag har hemskt svårt att lära mig tycka om nyare musik.
Men den här satte sig direkt. Härlig som fan.
Nu skulle man vilja gå ut och festa och hhärja runt.
Men en aning svårt nu. hehe.
Men jag gråter inte heller för man väntar världens bästa
bebis.
Mår verkligen hur bra som helst också för den delen.
I boken om graviditet och barn som jag fick av mamma i början av
min graviditet stod de att nu kan mna bli lite deppig osv i slutet.
Men jag mår helt underbart gött nu. Jag sover mycket mycket bättre
och känner mig pigg och glad. Och njuter till max av att hösten äntligen är här.

Imorn är man inne i v.38, inte länge kvar..
Till helgen är det mârten också. Där ska de traskas runt några varv.

Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela