Ida Henriksson

Hon har ett sätt att säga Mhm som jag inte trodde fanns..

Publicerad 2009-09-15 11:19:41 i Allmänt,

För nån timme sen kom jag hem från Mvc.
Undrar lite varför mina värden ändrats så de senaste veckorna.
Förut låg allt som de skulle. Jag mår visserligen som vanligt, bra alltså.
Men man undrar ju va det är som spökar.
Man är orolig samtidigt som man inte är det.
Men lill plutten i magen bökar på och hjärtat pickar på som de ska.
Så härligt att höra de när man är där. Man blir varm och så pirrar
de ända ut i tårna. :)
Ska tillbaka nästa vecka, då jag gått alla de 40 graviditetsveckorna.
Men frågan är väl om jag ens kommer till nästa besök? :)
Hoppas inte..

Det bär iväg på föräldragruppsträffen ialla fall.
Kände att jag måste. Gick inte förra gången för att
vi inte ville och för att båda drog på förkyldning.

Ska ta och byta om, och sen invänta Gubben<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela