Ida Henriksson

En dag i Karlstad.

Publicerad 2009-09-18 21:13:34 i Allmänt,

Vid 11 tiden drog jag och Linus mot Karlstad.
Älsklingen skulle göra ett jobb, så jag mötte Lilla Kitty.
Så himla längesen sen vi sågs. Kul att få prata lite, dricka lite kaffe
och bara slappa. Finfin lägenhet hade hon fått sig.
Och så fick ja träffa hennes söta dotter en snabbis. Har inte sett henne
på ja vet inte hur länge. Stor flicka. :)

När Linus kom vid tre tiden drog vi till bergvik och käka och ja skulle en snabbis till H&M.
Sen blev det IKEA. Har varit så himla trött på våra små byråer här hemma
så nu jäklar skulle jag ha en stor en. Och det blev det, plus en badbalja till
mitt efterlängtade troll och lite annat smått.

Efter det blev det biltema, blev endel där också.
Innan hemfärd hämtade vi upp mamma på tågstationen.
Hon kom i från Sthlm. Sen bar det hemåt.
Helt slut i rutan för min del. Nu läser jag beskrivningen på
byrån och pekar och styr medans Linus ätter ihop min byrå.
NÖJD!

Så i helgen blir det till att få alla bebiskläder och saker på ett ställe.
Sen ska jag köra ett skrivbord hem till mappa.
Använder det inte. Har endel att göra.
Har ju gentligen fått order om att bara vila nu. Men vila kan ja göra i graven.
Vill verkligen få dessa saker gjorda. Städning och ommöblering!!!

..och Tack alla för era fina kommentarer av bilderna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela