Ida Henriksson

Daddy Sang Bass - Johnny Cash

Publicerad 2009-09-08 10:40:53 i Allmänt,

Har nästan jämt stigit upp, ska stoppa i mig lite frukost och göra mig i ordning.
Ska till lilla Jenny Barth idag. Skönt att komma ur lägenheten.
Igår kväll fick jag nästan ett utbrott på att de var så jävla dödstrist.
Jag tog min mobil och skulloe bara gå en liten sväng.
Men det slutade mer att jag nästan gått hem till mamma.
Så långt har ja inte orkat gått på evigheter.
Sen kom Linus och hämta mig, orolig som han är, över att jag ska
kanske "gå-ut-bebisen". Han är så söt. Sen så åkte vi bil i nån timme för att få mig lugn.
Kändes bra mycket bättre sen. Och det blev dusch och sen sängen.
Lite sammandragningar blev det också.

Morsan och farsan åker på Buddy Holly showen i helgen till sthlm.
Det är en anning oroliga över att jag ska få plutten när de inte är hemma.
Hehe, vilket ja inte tror. Men vem vet?!

Syster yster kom och hälsa på igår. Gulligt tycker jag.
Drack lite kaffe och prata. Kul att hon vill komma och hälsa på
mig en stund. :)

Aaah jag måste berätta också något hemskt oviktigt men
som jag är nöjd över. I söndags var vi hos svärmor och
hon fråga om jag ville binda en krans. Och de gjorde jag
av rönnbärskvistar. Så inte så lovande ut först. Men ooo så
fin den blev. Nu hänger den på min ytterdörr och ser hemtrevlig ut.

Stolt

Kommentarer

Postat av: Lill Strumpa

Publicerad 2009-09-08 14:48:14

Klart jag vill hälsa på dig :D Det var mys pys!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela