Ida Henriksson

Bebis eller brakskit?

Publicerad 2009-09-22 07:44:15 i Allmänt,

Ja ska verkligen tjata hål i huvudet på folk att de är drygt och tråkigt nu.=)
Linus bekymmrar i´sig över hur det ska bli kommande dagarna i och med att jag gått över med en dag.
Och jag är frustrerad nu. För man börjar fundera på om de verkligen är så att de kommer
en bebis eller om man bara gått i niomånader med världens brakskit i magen?
Vilken besvikelse..
Ja hade ställt in mig på att gå över och mycket också.
Men de är inge kul när de verkligen "slår-in".
Så inatt beklagade jag mig att i och med att jag inte känner något som skulle kunna vara ett tecken på
att det är pågång så kommer det ingen bebis förns till jul med min otur.
De är inge kul att längre känna sig eller se ut som ett hängbukssvin.
Visserligen kan ja tycka att grisar är söta men ja vill väl för fan inte se ut som en själv?!!!!!!!


Ja boken jag läser också håller mig vaken. Jag kan inte läsa sånna böcker efter klockan 6
på kvällen. För sen är jag så mörkrädd att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Ve och fasa för boken är så bra. Den trappar upp och så händer det inget utan man ligger
och vet en massa kusliga saker, och de pallas på med mer och ingen förklarning kommer
än på länge anar jag. Hur ska detta gå jag måste veta. Men jag kan inte tvinga Linus
att sitta vid min sida varje gång det blir för hemskt.

Nej om jag skulle försöka sova fram tills nio?
Egentligen inge trött men ja har inte fått mycket sömn i natt i och med att jag somnade strax innan halv tre.
Var uppe vid halv sex och gick upp igen tio i sju för att köra bilen till Helmia.
Nu ska airbagen kopplas ur.
Japp, och somnar jag nu så har jag ungefär en och en halv timmas sömn innan Linus kommer
hem på frukost. Jag behöver väl inte gå upp men jag vill.
Sen vid halv två börjar föräldragruppen, kommer nog somna i en sacosäck, snarkandes och dregglandes.
Vilken syn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela