Ida Henriksson

Att ha jour till sin egen kissblåsa.

Publicerad 2009-09-24 09:03:09 i Allmänt,

Det är ju precis det man har. Men just nu har jag salgit rekord tror jag.
Nämligen exakt halv två i natt var jag tvungen att kissa,
jag gick upp gjorde mitt och la mig igen,
Exakt halv fyra var jag tvungen igen,
Tänkte nej nu måtte det vara sista gången innan Linus klocka ringer.
Men försäkerhetsskull sitter jag uppe en halvtimma och läser för
att kanske lura kroppen lite.
Men exakt halv sju, ja upp igen.
De här är sjukt för när Linus vaknat vid sju åkt och jag somnat igen
ville frsöka sova till nio eller nått så vaknar jag halv nio?
Va är det för fel?
Jag har ungefär sovit 2 timmar mellan varje toabesök.
De här är stöööört så in i h*lvete.
Nu känner jag att jag sätter mig inte ens i sängen idag förns
det verkligen är dags att sova..
Jag ska inte ens titta åt den. Blir jag de minst trött tar jag och
bäddar i duschen!

Kanske borde överväga det alternativet inatt också, inte bara på dagen.
Jag blir galen, jag ser lite galen ut. Håret står på ändan, mina ögon är stirriga.
Jag går som en zombie dit kroppen begär att jag ska.
Bebben har tagit över min kropp och kommer inte ut. H*n har både ratt och spakar
som nu styr mig. JAg har ingen egen vilja!!!!!!!!!!!!!! GAH!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-25 19:01:37

Grattis till lilla Fanny :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela