Ida Henriksson

Promenad

Publicerad 2009-10-08 16:01:04 i Allmänt,

Det blev en promenad idag också. Skönt men usch
jag blir så stel i höfterna efteråt. Känns att man varit mycket stilla
de sista månaderna i graviditeten. Men nu jävlar.
Men innan promenaden var det mys med lilla Fanny och älsklingen.
Helt underbart är det att vakna och mata henne och mysa hela
familjen i sängen på morgonen. Se när hon snusar och sover, när hon är vaken och
ligger och verkligen ser på en. Man bara smälter.

Har fått papprena från skatteverket med hennes personnummer.
Ska fylla i fullständiga namnet på henne osv.
Häftigt. Nu snart så existerar hon verkligen. :P

Älsklingen lagar nu mat åt oss. Tur jag har honom.
Han ordnar och ställer med det mesta.
Fanny halvsover i vagnen, grymtar och gullar sig innimellan.
Söööt som socker!!!

Det är tur man har annat att tänka på, precis som jag nämnde i tidigare inlägg.
Det är tur jag har min familj. Tråkigheterna blir inte lika jobbiga då!

Kommentarer

Postat av: Mormorskusin Anneli

Publicerad 2009-10-12 12:52:16

Hihihi, jag är inne och smyg-glor på Fannygullet och på dig, Ida-Gullet, på betald arbetstid....

A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela