Ida Henriksson

Lilla hjärtat <3

Publicerad 2009-10-02 06:02:28 i Allmänt,

Nu är Fanny precis en vecka gammal.
Dagarna flyger förbi. Men tur är det väl att man
får rå om någon som henne.
Visst är det inte alltid jätte kul, men man njuter av varje sekund
ändå. Och jag har hellre en bebis utanför magen och har saker att göra och är utmattad
än en bebis i magen och har tråkigt och utmattad och inte kan sova.
Nej detta här är bättre.

Har nu varit uppe sen halv tre, klockan slår snart 6. Har ammat henne 5 gånger,
och vi har bytt blöjor. Nu är hon så gott som nöjd, hon sover nämligen.
Jag sover inte, som kanske märks i och med att jag skriver här.
Jag oroar mig lite över att hon inte ska vara nöjd, även om jag vet att hon för
det mesta är det. Men så är det väl att bli mamma, oroa sig för det mesta.
Min skrutt är ju det värdefullaste jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela