Ida Henriksson

Escape

Publicerad 2009-10-07 22:13:04 i Allmänt,

Det är tur jag har min lilla familj. Särskillt när betyngande saker händer.
Ren varm kärlek är det bästa medlet för oro och tårar.
Allt det nya med lilla Fanny distraherar mina tankar i stort sett hela tiden.
Och det är tur, så att man inte faller ner i något mörkt hål.

Idag har vi införskaffat ett album att fylla med bilder på Fanny och familjen.
Hade tänkt mig en sån bok för första åren att fylla i. Men man kommer väl bara
finna tid och intresse för de första sidorna.
Ja och Linus bestämde att vi ska fylla boken med de vi känner och vill själv.
Sen var vi på en uppiggande promenad i höstsolen.
Men fy så kallt det blåste.

Nu blir det snart kvällen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela