Ida Henriksson

En hel massa besök idag

Publicerad 2009-10-10 20:32:44 i Allmänt,

Hade lite ångest i morse för att de skulle komma så mycket folk idag.
Mycket och mycket men mer än förut på en och samma dag.
men det gick bättre än väntat, och ännu mer fina kläder har man fått till
lilla Fanny. :)
Det var Anneli med sin fader som kom först, sen kom Linus faster Pidde med familj.
Sen efter det kom min pappa. Så det har varit fullrulle.
Innan allt folk kom så var vi på premiär handling på Toria.
(mitt jobb) Och det gick också bättre än väntat.
Skönt när det inte är så mycket personal heller, små doser är alltid bäst.
Aaah det bästa utav allt, har köpt JULMUST. Älskade godaste drickan.
Mumma.. Väldigt tidigt måste jag säga.
Men jag gråter icke!!!
Nu tittar vi på Godzilla på tvn. Urgammal men den går att titta på.
Fanny är lite gnällig hon har sovit så mycket på dagen och nu vet hon inte vad hon vill.
Men dessa stunder är så korta och händer så sällan så de gör inget.
Hon är världens snällaste!!!! <3

Är nu mätt och belåten efter Linus goda mat, och trött efter allt besök.
Imorgon blir det jätte lugnt. Behöver ta igen sig.

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2009-10-13 08:42:13

Jag tycker att det är uselt med nya bilder på Fanny på den här bloggen?!??!?!? :-)

Alla på Ungdomsmottagningen kollar på Fanny the Movie och oh:ar och ah:ar och åh:ar....

Hon gör succé!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela