Ida Henriksson

Äter och skiter som hel karl.

Publicerad 2009-10-01 19:56:45 i Allmänt,

Vår lilla Fanny var verkligen på gång i natt.
Jag ammade henne 5gånger plus att vi bytte blöja efter varje gång.
Inte nog med de så hände detta mellan ett och halv 4.
Slå de ni, bebisar är otroliga bajs och mat maskiner.
Själv hinner man knappt att göra något av det..
Nej så illa är det väl inte. Jag bara älskar att pyssla om och sköta
vår lilla tös. Hon är hur snäll som helst. Visst önskar man att hon sov som mest
när man ska sova - Natten!
Men man kan inte begära det av något så litet.

Nu sover hon gott i soffan hos mig. Snosar och drömmer.
Man smälter bara man ser på henne.
Måste också tillägga att Linus, min älskade sambo, världens bästa vän,
min stora kärlek är världens underbaraste.
Han rår om mig och Fanny. Han kan allt.
Han är bäst.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela