Ida Henriksson

2 veckor idag!

Publicerad 2009-10-09 20:21:32 i Allmänt,

Idag är det två veckor sen lilla Fanny kom in i våra liv på riktigt.
Och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
Kärleken fanns redan innan men den bara explodera när hon kom
i min famn. Grattis på 2veckors dagen min lilla skrutt.

Förövrigt så har hon varit vaken hela natten.
Så idag har man varit rätt sliten. Min älskade mor var
här och tog henne på en promenad en sväng.
Det var både skönt och hemskt. Mest hemskt.
Men det gick bra ändå :)

Anneli har också varit på besök.
Fanny fick en jätte fin klänning och strumpbyxor och
snyggaste baddräkten för beachen 2010.
Inte bara de utan ett par matchande solglasögon också.
Så himla gulligt. Lägger upp bilder nån annan dag för nu
ska jag kolla klart på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela