Ida Henriksson

Snö Snö Snö

Publicerad 2009-11-14 09:02:28 i Allmänt,

Igår kväll fick vi barnvakt på Bruket, och åkte och fira min kusin
som fyllde 25år i torsdag. Det var väldigt kul även om det var helt nyktert
från mitt håll och var en aning trött.
Skönt att få göra något annat, och se något annat än lägenheten.
Fick agera lite chaffis för dem upp till bowlinghallen eftersom de inte
orka gå i snöyran.

Sover inte särskillt mycket på nätterna, inte alls pågrund av Fanny.
Hon sover riktigt bra. Och vaknar kanske högst en gång på natten
beroende på när hon somnat.
Jag kan bara inte sova, kan vara astrött hela eftermiddagen men
när det börjr närma sig lägg dags så blir jag klar vaken.
Antagligen inställd på att OM hon blir ledsen och gnölig så ska
det rullas och gullas och vaggas och matas.
Och sen orkar jag bara inte slappna av, utan ligger bara och inväntar
John Blund, som nu mer verkar glömma bort mig...
Så inatt har jag sovit mellan 3-4 timmar.
Verkar inte kunna sova nu heller. Gah.
Ond cirkel.

Och sen måste jag bara säga att det är så vitt och fint ute än.
Love it!

Kommentarer

Postat av: Britt-Inger

Publicerad 2009-11-14 11:50:15

Hej Fanny!!



Ta med mamma o pappa på en lååång promenad i snöyran, så kanske mamma sover bra till natten ..Kram till er alla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela