Ida Henriksson

November.

Publicerad 2009-11-02 21:43:26 i Allmänt,

November har tagit din början.
Linus jobbade idag så jag skulle ha hand om lilla Fanny själv idag.
och har varit så snäll hela dagen. Fast svärmor, Fannys farmor
var här och såg till henne nån timme för att ajg skulle iväg en sväng.
Tack ska hon ha för det <3 Hon reser förresten till Spanien idag/imorn
och blir borrta en månad, så nu blir det en stor längtan från både Fannys håll
och Farmors :) Men jag och Linus har order om att skicka kort på henne.
Mycket händer på en månad.
Men hoppas hon har det skönt i värmen, för jag är så avunsjuk.
Tänk att slippa denna gråa månad, November!

Kommentarer

Postat av: Britt-Inger

Publicerad 2009-11-04 17:15:05

Ja Ida , jag langtar redan efter Fanny.. Och har ar bara bra ,varmt och gott just nu ca +27, alldeles lagom .jag har badat i havet i dag och det var skont.. Pussa Fanny fran mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela