Ida Henriksson

Jag vill vara ledig resten av mitt liv, bara sitta brevid som ett tidsfördriv

Publicerad 2009-11-12 13:31:58 i Allmänt,

vill inte vara tyngd av ett ruttet kneg synd att världen byggs upp av det,
vill inte gå i skolan bara skolka, inte för att det är cool att vara korkad...

Men aaah jag är ju mammaledig, det räcker gott än så länge :)
Annars är Mange Schimdts låt väldigt nice!

Ja igår var det ju en underbardag vilket jag skrev säkert 1000000 ggr,
Fanny sov hela kvällen och nästan hela natten var bara vaken och åt.
Och somna snabbt igen. Men inte JAG, jag var klar vaken.
Jag var sur, varför får jag aldrig sova? Men denna gången är det väl
förmodligen mitt fel. Jag tycker ju att kaffe liksom inte gör mig någe piggare,
men jag tycker det är väldigt gott. Jag vet inte hur mycket jag drack på eftermiddagen
innan maten, men jag drack enkopp extra efter, eller var det två?
Denna gången fick jag fan för det. Kaffet var nog också extra starkt(gott).

Idag fick jag inte sova längre för fröken, vilket var nog bra.
Så det blev frukost, och jag är nog inne på min tredje koppkaffe nu.
Mumma. Nu håller jag mig vaken tills Linus kommer hem.

Ja inatt när jag inte kunde sova tänkte jag på när vi var på Gotland
i sommras, Jag saknar gotland. Det var roligt och jätte fint.
Jag vill tillbaka och tillbringa dag ut och dag in i kalkdamm och höra motorernas
vrål från folkracebanan, jag vill tillbaka igen och gå på 50tals cafeet och känna mig svimmfärdig över 
lycka att få vara där. Jag kan till och med tänka mig att gå på skroten och titta på alla trasiga
bilar och vara spänd på att nån hiskeligspindel ska flyga på mig.
Saaaaknarr.
Hoppas vi åker nästa år! Då ska skrutt med och förmodligen min mamma.
Så vi har barnvakt också. :) 

Jag vill slippa detta ruskväder nu. Det är tråkigt och jag tappar lusten att göra något.
Japp that's it!

Längta till Gotland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela